YÜZ YIKAMA JELİ NASIL KULLANILIR?

by - Mart 21, 2014

Merhaba kızlar,


Sizin belki bildiğiniz ama benim yeni keşfetmiş olduğum bir şeyi, belki sizde bilmiyorsanız diyerek paylaşmak istedim.

Yüz yıkama jeli nasıl kullanılır?



Bir çok markanın yüz yıkama jelini kullandım. Bazısından memnun kaldım bazısından kalmadım. Bu benim cildimle alakalı bir durum. Fakat şimdi belkide doğru kullanmadığım için memnun kalmamışımdır diye düşünmeye başladım.

Ben bunu tamamen denemelerimle buldum ve bu şekilde çok daha temizlenmiş hissediyorum. İnceledikten sonra bazı markaların ( benim kullandıklarımda bu şekilde yazmıyordu. ) kullanımında da bu şekilde olduğunu gördüm. Benim kullandığım markalarda kullanım şekli yeni keşfettiğim gibi yazmıyorduu.

Ben nasıl mı kullanıyorum yıkama jelini?

Yüzümü ıslatıyorum, ardında da jeli avucuma sıkıp ıslak yüzüme uyguluyorum. Ardından da ılık suyla yıkıyorum.

Sizde mi böyle yapıyorsunuz? 

Ozaman yanlış uyguluyormuşsunuz demektir.

Asıl yapılması gereken isee ;

Yüzünüzü ıslatın, ardından elinize aldığınız bir miktar jeli avucunuzda köpürtün ( aynı sıvı sabunla yıkıyormuş gibi ) daha sonra o köpüğü yüzünüze uygulayın ve temizlenme hissini farkedin.


Diğer Yayınlar

3 yorum

  1. aaa ben yanlış uyguluyormusum desene :D Canım izlemeye alamıyorum.Blog deposunun gaddetı var onu eklesene bak bu linkte http://blogdeposu.blogspot.com.tr/2014/03/bu-siteyi-takip-et-buton-kodu.html

    YanıtlaSil
  2. Tatlım meğer bende yanlış uyguluyormuşum bunca zamandır :D Gagget'la yapmaya çalıştım bir şeyler tekrar dener misin? olucak mı acaba.

    YanıtlaSil
  3. Denedim oldu düzeldi gfc :)

    YanıtlaSil