FA SPORTS ROLL-ON

by - Nisan 22, 2014

Merhaba kızlaar,

Bloga biraz ara verdiğimin farkındayım çünkü bu seferde (bahane üretiyor gibi olmasıın ama) ayağımı kırdım.

Neredeyse 15 gündür alçılı bir halde geziyorum, amaan ne zormuş bu alçı...

Malum alçılı olunca zirt pirt duşa giremiyorsunuz :(

Bu yuzden bir roll-on'dan bahsetmek istedim ve o da Fa sports roll-on.



Fiyatı: 6.50 TL

Ben bu roll-on'u daha öncesinde de severek kullaniyordum zaten.  Sadece spor yaparken değil normal hayatta da başarılı bir ürün.

Gelelim marifetlerine;

Hoş, fresh bir kokusu var. Ve akışkan yapıda olmasida teninize serinlik katıyor.

72 saat etkin olduğunu söylüyor,  daha öncesinde hiç 72 saat deneme fırsatım olmamıştı taakii ayağım kırılana kadar... ve tabikii 72 saat etkili falan olmuyor. (Ama en azindan temiz olduğunuzu hissettiriyor.)

NOT!! : Seçeceğiniz ürünün pudra içermemesine dikkat edin! Pudra kıyafetlerinizde beyaz iz, sarı leke ve kalıntı bırakır ve ne yaparsaniz yapın cikartamazsınız.

Benim deodorantta ve roll-on'da en dikkat ettiğim şey ise iz bırakıp bırakmaması oluyor. Çünkü bir çok kiyafetimi kullanamaz hale geldim o ürünler yüzünden.  Ve bu roll-on bunu yapmiyor!!

Gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz canlarım.

Sağlıklı günler diliyorum sizlere.

Diğer Yayınlar

0 yorum