DÜĞÜN MAKYAJI / GECE MAKYAJI

by - Mayıs 24, 2014

Merhabalar,

Havalar ısınmaya başladı buda yaz düğünlerinin habercisi niteliğinde. Gerçekten yaz düğünleride bir başka güzel oluyor. Şahsen bende bir yaz gelini olmak isterim. Havalar ısındı peki biz nasıl bir makyaj yapabiliriz derseniz eğer bu post tam sizlere göre.

Ben gece makyajinda veya böyle özel günlerde koyu renk fardan vazgeçemeyenlerdenim. Renkli makyajlari pek kendime yakistiramiyorum. Onun icinde koyu renk makyajimin temelini oluştururken, yaz renkleriyle biraz hareketlendirmeyi amacliyorum genelde.

Ilk defa makyaj postu hazırlıyorum. Bir hatam olursa acemiliğime verin lütfen.

1) Ilk önce göz kapaklarıma baz uyguluyorum.

2)

Daha sonra gözümün kenarına siyah farkla bir C çiziyorum.

NOT:  C harfini gözünüz açıkken yaparsanız istediğiniz yükseklik mesafesini daha iyi ayarlarsınız.

3)
Ilk fotoğrafta görüldüğü gibi, cizdigim C'yi dağıtıyorum. Sonrasında köşeden gözümün ortasina kadar sedefli sari rengini uyguluyorum.

4)
Göz pınarımdan başlayarak, gözümün ortasına kadar sedefli beyaz rengini uyguluyorum ve karıştırarak renklerin geçişini sağlıyorum.

5) 
Daha sonra siyah farla yaptığım C'yi gözaltına kadar uzatıyorum. Yarısına kadar siyah yarısınada beyaz far uyguluyorum. Göz içine siyah kalem çekip, maskara uyguluyorum.

6) Kaşlarımı dolduruyorum.

7) Dilerseniz eyeliner çekebilirsiniz.

8) Göz altına dökülen farlari temizleyip, gözaltından başlayarak dağıttığım farın şeklinde yukarıya doğru kapatıcı uyguluyorum. 

Ve sonuç ;



NOT: Bu ara bir alerji sorunu yaşıyorum. Goz çevremdeki kırmızı noktaların sebebi alerjidir.

Diğer Yayınlar

6 yorum