RİVAL DE LOOP /24 NUMARALI RUJ

by - Mayıs 26, 2014

Merhabalar,

Finallerim başlamadan olabildiğince yazmaya çalışıyorum. Anneler günü alışverişimde aldıklarımın (neler olduğunu görmek için buraya tıklayıın. ) yazısı teker teker gelmeye başladı. 

Bugünde sizlere Rival de Loop'un rujundan bahsetmek istiyorum.



Fiyatı : 6,99 TL
%50 indirimle 3,50 TL

Fotoğraflarda gördüğünüz 24 numaralı ruju. Ben Rival de loop'un rujlarını  ikiye ayırıyorum kendimce. Ve evet bu ruj başarılı olan grupta! Bir kere rengin güzelliği tartışılmaz. Fotoğraflarda rengin kendini tam gösteremediğini düşünüyorum. Ruj içinde turunculuk var gibi görünse de pembe tonlarında. Çok naturel duruyor, her makyaja uyum sağlayabileceğini düşünüyorum. En önemlisi dudakları kurutmuyor.


Rujumuzun bilekte görünümü

NOT: Ruju bileğinizde denemeyin, bu siz çok yanıltıcaktır. Bilek içi vucudumuzun en açık renkli bölgesi oysa dudaklarımız?


Rujumuzun dudakta görünümü oldukça pembe farkettiğiniz gibi.

Sevgiyle kalıın :)

Diğer Yayınlar

0 yorum