RİVAL DE LOOP ALLIK

by - Mayıs 22, 2014

Merhabalar,


Uzun bir zamandır yazı paylaşmıyordum. Sebepleri malum.

Anneler günü alışverişinde aldıklarıma buradan bakabilirsiniz. 

Yazın yaklaşmasıyla bende pembe allık arayışına girmiştim. Malum bronz tende duruşu bir başka! Aslında pastelin tekli pembe allığını almayı düşünsemde beni cezbeden yine rival de loop oldu.


Fiyatı : 15.99 TL
%50 indirimle 8TL



Bendeki 1 numarası. Koydukları minik ayna ise büyük kolaylık sağlıyor. Bir çok marka bunu düşünmüyor malesef. İçinden birde fırça aparatı çıkıyor, ne kadar işe yaradıkları ise muamma. Bence birazda bunun üstünde düşünmeli markalar. 

Sanırım ben içinde farklı renkler olan allıkları ayrı bir seviyorum. Gördüğünüz gibi pembenin birbirinden güzel 4 ayrı tonu var. Allıkta büyük olunca renkleri ayrı ayrı kullanma şansınızda oluyor.  Renklerin birbiriyle uyumu da zaten oldukça güzel, pembe pembe yanaklara sahip oluyorsunuz. Kalıcılığına da fena değil diyebiliriz. Ben gün içinde allığını tazeleyen birisi değilim. Beni gün boyunca idare ediyor en azından.



Gün ışığında


 Gece ışıkta

Benim düşüncelerim ise;

Renkleri vermeleri 4 numara haricinde fena sayılmaz.
(4 numarayı Aydınlatıcı olarak uyguluyorum bazen.)

Sedefli ama pırıl pırıl parlamıyorsunuz.

Renklerinde tende duruşunu ben sevdim.

Fiyatına göre iyi bir allık aldığımı düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler?

Diğer Yayınlar

4 yorum