MUCİZEVİ SAÇ KREMİ ; ISANA HAİR PROFESSİONAL

by - Haziran 04, 2014

 Merhabalaar,

Hepimizin sorunu saçlarımızın ipek gibi olmaması, ışıl ışıl parlamaması ve en önemlisi kolay taranmaması; bu sebeple de saçlarımızın koparak dökülmesi.

Benim saçlarım gür ve kıvırcık. Taraması oldukça güç olduğundan sürekli saç kremi kullaniyorum. Bir insanın saç kreminden beklentisi ne kadar yüksek olabilir diyorsaniz eğer bu ürün sizi yanıltacak.

Evet ürünümüz ; Isana Hair Professional

 

Bir Rossmann hastası olarak bu saç kremi hiç dikkatimi çekmemişti. Anneler gününde annem farketti. Indirimli fiyatımı normal fiyatımı bilmiyorum fakat ben 3 TL'ye aldım. Fiyatına göre inanılmaz denecek bir ürün. Bence fiyatı ne olursa olsun hakediyor. 

Bu fiyata bu kalitede ambalaj ve ürün hala inanamiyorumm! Kapağı basarak açılan şişelerden. Yalnız tasarruflu kullanım için deliğini pek bi küçük yapmışlar, sıkmaktan şişenin şekli değişti :)) 

Duştayken ıslak saçıma uyguluyorum. Klasik saç kremleri gibi biraz beklettikten sonra yıkıyorum. Neden bilmiyorum fakat yıkarken biraz köpürme yapıyor. Diğer saç kremlerindeki gibi ıslak saçta yumuşaklık, kayganlık hissini hissetmiyorsunuz. Vee bence en önemlisi kendine aşık edebilecek derecede güzel bir kokusu var. (Biraz erkek parfümlerini andırıyor gibi)

Sonrasında ise mükemmel bir yumuşaklık! Taramada hiç zorluk çekmiyorum. En ufak hareketle saçımın düğümleri çözülüyor. Saç kuruyunca yumuşaklığı, parlaması artıyor adeta. Kokusu ise günlerce saçınızda kalıyor. Ve ağırlık yapmıyor yanii saçınız volumünü kaybetmiyor.


Içeriğinide sizin için paylaşıyorum.
En önemlisi ise paraben ve silikon içermiyor fakat kuaförlerce onaylanmış nasil oluyor onu bilemedim??

Kısaca mutlaka denemeniz gereken mükemmel bir saç kremi. Alın, deneyin, pişman olmayacaksınız ve bana dua edeceksinizz. 

Sevgilerlee

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. ay her yerde bunun hakkında review aradım bulamıyordum resmen tesadüf gördüm şu an iyi ki yazmışsın. saç yapımız aynıymış kıvırcık saçlar için olanını aldım hem şampuanını hem bunu. nasıl denedin mi acaba? daha açmadım ben

    YanıtlaSil
  2. Ben parlaklık için olanını kullanıyorum, hem şampuanını hemde kremini. Oldukça memnunum! saçlarım yumuşacık ve parlak. Devamlı kullandığım ürünler. Sende memnun kalırsın eminim. Kıvırcık saçlar için olanını kullandıktan sonra yorum atar mısın? belki onu da denerim :)) öptüm canım.

    YanıtlaSil