TURKUAZ OJE MERAKLILARINA; FLORMAR 429 NUMARA

by - Haziran 06, 2014

Merhabalar,
Yaz kısa süreli yüzünü gösterir gibi olsada yağmur ve soğuk tam gaz devam ediyor. Bizlerde yaza adapte olmuş, rengarenk olma hevesindeyken tam anlamıyla hevesimiz kursağımızda kaldı.



Bu kasvetli günlere renk katmak adına bende ojelerimi ve takımlarımı renkli seçiyorum. Bugün flormarın 429 numaralı ojesini sürdüm ve turkuaz kolyemle kombinledim. Renk iddialı görünsede kotlarla falan uyumu hoş oluyor. Tek kat sürmede renk vermesi iyi fakat ışıkta tırnağın şeffaflığının görünmesi en nefret ettiğim şeydir. O yüzden ben iki kat uyguladım. Siz nasıl buldunuz rengini?

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Aynı oje bende de var :) Hatta ojenin hikayesi bile var :D Ama gerçekten rengi,yapısı ve fiyatı gayet güzel.

    YanıtlaSil
  2. Okadar çeşit oje çıktı kii bunlar klasik kaldi ama hala cok seviyorum bunları :)) hikayesini merak ettim bak :D

    YanıtlaSil