YAZ RENKLERİNE MERHABA MAKYAJI

by - Haziran 15, 2014

Merhabalaar,

Daha önce bir gece makyajı postu yazmıştım zaten ilk makyaj postumdu. Onu okumak için sizi buraya alalım.

Baharın gelmesiyle heryerde renkli makyajlar görmeye başladık. Ben kendime pek yakıştıramasam da sizler için renkli makyaj postu hazırladım. Şahsen ben bu makyajla dışarı çıkamam, dışarda böyle gezen insanlarda görmüyorum zaten. Maksat eğlenelim!


Ozamaan hadi başlayalııım;

1) Ben öncelikle göz kapaklarım yağlı olduğu için bir göz bazı kullandım.

2) Daha sonra açık pembe rengini tüm göz kapağımın kris bölgesine kadar uyguladım.


3) Sonrasında mavi renkle köşelerden başlayarak pembeyi dağıttım.

4) Pembe ve mavinin kesişim noktasına yeşil uygulayarak dağıttım.

5) Mor ve mavi renklerini karıştırarak gözümün altına uyguluyorum ve yukarı doğru uzatıyorum.


NOT: Göz altlarım neden böyle çıkmış fotoğrafta anlayamadıım. Ay çok korkunç!

6) Rimelimizi sürüyoruz ve göz makyajımız tamam..





7)  Anneler günü alışverişinde aldığım pembe tonlarında ki burada bahsettiğim  allığı, renkleri karıştırarak uyguladım.

8) Dudaklarıma ise 24 numaralı ruju sürdüm, üstünden gloss geçerek daha yazlık durmasını sağladım.

Umarım beğenmişsinizdiir. 

Yorumlarınızı bekliyorum. 

Öpüldünüüz.

NOT: Fotoğrafların kalitesi için bu seferlik özür dilerim.

Diğer Yayınlar

3 yorum

  1. gözleriniz çok güzel allah nazarlardan saklasın blog sitenizde çok güzel başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hani erkeklere özel ???

    YanıtlaSil