1 ALANA 1 BEDAVA!! ; CİTY COLOR FAR

by - Temmuz 14, 2014

Merhabalaar,



Gratislerde satılan şu CİTY COLOR farları mutlaka biliyosunuzdur. Küçük ve şirin olmalarıyla herkeste alma isteği uyandırmıyor mu amaa? 

Vee bomba habere geliyorum; 7 Ağustosa kadar 1 alana 1 bedava !

Zaten fiyatıda oldukça makul inanmıcaksınız ama 2,75 TL

Bu farlardan kimisi çok memnun kimisi ise hiç beğenmiyor. Bence kullanılabilir kategorideler.
 Evet açık renk olanların pigmentasyonu çok zayıf ama koyu renklileri başarılı. Özellikle far kullanımına yeni yeni başlayanlar için hem oldukça uygun fiyatlı hemde başarılı. Kalıcılığı ise bence bir bazla desteklenmeli. 


Yaz aylarında hem hafif hemde doğal tonlu olması için pembe tonlarında olanını tercih ettim. Dediğim gibi açık renk olanının pigmenti az ,fakat şu koyu iki renge bayıldım.


Krem rengi belli bile değil :)) aydınlatıcı olarak kaş altına uygulanabilir!


Vee işte bu city color farlarda en sevdiğim şey, ıslak uygulamadaki halini fotoğrafladım sizin için. Islak uygulamada o en açık renkleri olarak güzel bir ışıltı veriyor ki bayılıyorum. Hatta bazen o renkleri sırf eyeliner olarak uyguluyorum. 

Ben beğeniyorum, peki ya siz kullandınız mı?

Diğer Yayınlar

7 yorum

  1. Bende de var city color fardan gerçekten fiyatına göre performansı çok iyi :) Bu fiyata rağmen ikincisinin de bedavaya gelmesi de ayrıca harikaymış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, çoğu kişinin haberi bile yok. Bedava kampanyasını bulmuşken renklerini denemek gerek

      Sil
  2. Harika habermiş teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu farların büyük olanından aldım 3 tane. Ben de çok beğenerek kullanıyorum. Her renk süper değil ama bazı renkler vazgeçilmez olabiliyor. Gratis çalışanları bile bilmiyor 1+1 olduğunu
    Bu arada blogunuzu Beyaz Sır'ın etkinliğinde görüp geldim. Link vermiyorum istemediğiniz için ama bana da bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Anlayışın için çok teşekkürler tatlım, hemen uğruyorum. Büyüklerinde de kampanya varmiymis??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Büyüklerde de var diye biliyorum tatlım. Uğrayabilirsem hepsinden alacağim

      Sil