SYNERGEN YÜZ YIKAMA KREMİ

by - Temmuz 17, 2014

Merhabalaar,


Bugün sizlere yaz aylarında kullanmaya uygun hafif bir makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.

Bu ürün yine sadece Rossmann'da satılıyor. Ben bu markanın varlığından bile haberim olmadan, yeni nasıl bir makyaj temizleyicisi denesem diye düşünürken Synergen markasını gördüm. Orada çalışanlara sorunca; sivilce sorunsalı yaşayan ciltlere önerdikleri güzel ürünleri olduğunu söylediler. Denemek için bir kaç parça bişeylerini aldım.

 İlk olarakta sizlere SYNERGEN YÜZ YIKAMA KREMİ'ni tanıtmak istiyorum.


Yüz yıkama kremi diye geçiyor çünkü tam olarakta jel değil. Burada bahsettiğim yüz yıkama jeli nasıl kullanılır? yazımı okumanızı tavsiye ederim. 

Ben yaz aylarına uygun olduğunu düşünüyorum çünkü ağır makyajda başarılı olucağını düşünmüyorum. Yaz aylarında BB kremler, açık renk rujlar vs bunlar için oldukça uygun. Cildi yormayan hafif bir temizleyici. 


Ayrıca kullanışlı bir kabı var, içinde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Hafif limonu andıran, rahatsız etmeyen bir kokusu var. Ben ne ara bittirdim anlamadım bile.

Ben bu yüz yıkama kremini yüzümü ıslattıktan sonra avcuma alıp, eşit miktarda yüzüme sürerek uyguluyorum çünkü yukarıda bahsettiğim yazımdaki gibi elde köpürme yapmıyor. Islak yüzüme sürüp biraz makyajı çözmesini bekliyorum ardından da köpürterek temizliyorum. Ben yinede temizliğinden emin olmak için iki kez yıkıyorum yüzümü, ikinci seferde çok az bir miktar yeterli oluyor zaten aşırı köpürüyor ikinci seferde. Sonrasında cildimi germiyor, yumuşak yapıyor. Ve en önemlisi sivilcelenme yapmadı, peki sivilcelerine iyi geldi mi derseniz çokta bişey farketmedi.

Sevgileer...

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. bende kullandım memnun kalmadım kendisinden daha doğrusu eşim için aldık hiç sivilceyle alakalı olmadıgını düşünüyorum

    YanıtlaSil