Loreal Paris Dermo Expertise Pure Zone Gözenek Arındırıcı jel

by - Ağustos 16, 2014

Merhabalaar,

Uzun zamandır bloguma pek vakit ayıramıyordum. Bu staj beni çok yoruyor çünkü. Sonunda 8 iş günüm kaldı. Bu haftasonu fırsat bulmuşken sizler için post hazırlamak istedim.

Burada cildimin çok bozulduğunu belirtmek isterim. Sanırım sürekli güneş altında olmam, havaların çok sıcak olması falan derken benim cildimde coştu bu ara.




Normalde ben Loreal ürünleri almıyorum. Neden mi? Çünkü hayvan deneyi yapıyorlar mı yapmıyorlar mı muallakta.

Yüz yıkama jelim bitmiş ve arayıştaydım bu cildimi ne yatıştırabilir diye. Teyzemde kaldığım süre zarfında loreal pure zone u deneme fırsatım oldu. 

Gözenekleri anında temizlediğini, cildi yağ ve kirden arındırdığını söylüyor. Vee en büyük iddiasıda gözenekleri sıkılaştırıyormuuş. 

Benim gözlemlediklerim isee,

Şeffaf bir jel olması sanki işe yaramaz hissi uyandırıyor. (Bence öyle yanii!)

Yağlı ciltler için daha uygun bir ürün, içinde salisilik asit var çünkü.

Mentol kokulu, oyüzden ferahlama hissi veriyor.

NOT : Sürekli kullanımda yanma hissi veriyor. Bunun sebebi mentollü olması mı yoksa salisilik asit mi bilmiyorum.

    NOT : Yanma hissi olduğunda bir süre ara vermeniz öneriliyor.

Köpürmesi güzel.

Gözeneklere faydasını göremedim, belki uzun kullanımda faydalıdır. (Teyzemde faydasını görmemiş!)

Sevgileeer.


Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Ben de bir ara kullanıyordum loreal ürünlerini ama bıraktım sonradan çok yakıyor ve bir süre sonra yüzümün kurumasına neden oluyor diye ,çok faydalı olduğunuzda düşünmüyorum aslında.şimdilerde yves rocher'ın kayısı çekirdekli ürününü kullanıyorum yüzüme çok iyi geliyor harika bir ürün ve mis gibi kokuyor :))) tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye için teşekkürler! Alınacaklar listesine eklendi bilee :))

    YanıtlaSil