KÜÇÜK ÇAPLI ALIŞVERİŞ

by - Eylül 22, 2014

Merhabalaar,


Ginger&Go ürünlerini almayı planlıyordum watsons haftasonu indiriminden fakat yoktu. Bende fazla abartmadım ve ihtiyacım olan ürünlere yöneldim.

Apaks saf pamuk; Evde her an, herşeye lazım olabiliyor. Açıkcası pamukta markaya çokta bakmıyorum. Oldukçada yumuşak. Fiyatı; 2tl

Barcelino saç bakım yağı; Zaten kullandığım ve memnun kaldığım bir üründü. Kısa bir ara vermiştim fakat saçlarım da işlem görünce tekrar aldım, yakında kullanmaya başlayacağım. Fiyatı; 13tl
Daha detaylı okumak isterseniz buraya bakabilirsiniz.

Real techniques stippling brush; Zaten istiyordum, ufakta olsa indirimle nasip oldu. Fiyatı; 27.50tl

Golden Rose Magnetic oje; Bu magnetik ojelerin modası geçti artık diye düşünebilirsiniz ama magnetini uygulamadan verdikleri renk cok hoş duruyor. Şimdilik bendeki 05 rengi. Sonbahara hazırlık. Fiyatı; 5,90tl

Diğer Yayınlar

0 yorum