GOLDEN ROSE - DEFİNED LASHES MAXİM EYES MASCARA

by - Ekim 14, 2014

Merhabalaar,

Bugün uygun fiyatlı ve başarılı bir rimelden bahsetmek istiyorum sizlere;

GOLDEN ROSE - DEFİNED LASHES MAXİM EYES MASCARA


Fiyatı: 6-8 TL

Fotoğrafta da gördüğünüz gibi fırçası kum saati modelinde, ortaya doğru inceliyor. Buda köşelere sürümü kolaylaştırıyor. Rengi simsiyah. Bakışlarınızı hemen değiştiriyor yanii. Başlarda çok ıslak yapılı, bulaşma sorunu yaşayabilirsiniz. Zamanla zaten her rimeldeki gibi kuruma başlıyor.

Bu rimelin yaptıkları beni şok etti açıkça söylemek gerekirse. Bir indirimde denk gelmişti ve sepete atmıştım. Herhangi bir beklentim yoktu. Ama kirpiklerimde topaklanma yapmadı, tek tek ayırdı, hacim vermedi ama oldukça uzattı. 

Kirpiğim sanki sarıymış gibi çıkmış ilk fotoğrafta sebebi ters ışık olmalı.

Temizlik aşamasında ise zorluk çıkarmıyor. Ben genelde çift fazlı makyaj temizleyici kullandığımdan da olabilir o konuda bir şey söyleyemeyeceğim. Kirpiklerimde dökme veya hassasiyet göstermedi. Ben memnun kaldım. Elimin sık gittiği rimeller arasına girmeyi başardı. Bittikçe alırım yani. 

Sevgileer...

Diğer Yayınlar

0 yorum