MAYBELLİNE BABY LİPS / PİNK PUNCH

by - Kasım 21, 2014

Merhabalar,

Kış kendini gösterdi, malum dudaklarda bundan etkilendi.
Bugün ki ürünümüz ise, Türkiye'ye gelmesini dört gözle beklediğimiz

Maybelline Baby Lips
PİNK PUNCH


Baby lips'ler bizi önce ambalajlarıyla etkilemeyi başarıyor. Şeffaf kapağı hemen kırılacakmış gibi görünse de, bir kaç kere yere düşürdüğüm halde herhangi bir sorun olmadı. Kapanması güzel, kapağında herhangi bir oynama olmuyor. Bu yüzden kolaylıkla çantama atıp çıkabiliyorum.

Marifetlerine gelirsek eğer, biraz abartılmış bir ürün olduğunu düşünüyorum. 
Nemlendirmesi tartışılır. Çok fazla bir nemlendirme beklememek gerekiyor. Renginin öyle pespembe durduğuna bakmayın. Tatlı nude bir pembelik katıyor. Kat kat uygularsanız renk tabi ki yoğunlaşıyor fakat ben bu seferde dudaklarımda çok yağlı bir his hissediyorum. Kokusu muhteşem olsada her hangi bir tadı yok.

Ben hangi durumlarda mı kullanıyorum?

Evde dudaklarımı nemlendirmek için, makyaj yapmadığım yada makyajımı az tuttuğum zamanlarda kendimi daha sağlıklı göstermek için veya göz makyajımı abarttığım zamanlarda dengelemek için kullanmayı tercih ediyorum.

 
Dudakta tek kat uygulanmış hali böyledir.

Daha fazla görsel için instagrama bekleniyorsunuz!

Umarım açıklayıcı olmuştur, sevgiler...

Diğer Yayınlar

0 yorum