YILBAŞI AĞACINI KENDİN SÜSLEMEYE NE DERSİN?

by - Aralık 17, 2014

Merhabalar,

Yeni yıla şunun şurasında ne kaldı ki dimi?

Her yerde muhteşem süslenmiş yılbaşı ağaçları görüyoruz. Yeni yıl havası beni aşırı mutlu ediyor, her yer ışıl ışıl ve mutluluk dolu. Bence yılbaşı ağacı ne kadar süslüyse o kadar şık duruyor. O yüzden bende sıfır maliyetli yılbaşı süsleri yapmanın faydalı olacağını düşündüm. Her evde mutlaka bulunan malzemelerle yılbaşı ağacı süsleri yapacağız beraber.

3 Boyutlu Yıldız Yapımı:

-Makas
-Gazete, dergi, renkli karton (elinizdekilere bağlı)
-Renkli ip

Hepsi bu kadar.


Ben gazete kullandım. Boydan boya şerit şeklinde gazeteyi kesip, düğüm yapar gibi katlayıp beşgen şekline getirdim. (Düğüm haline getirirken diğer uçta da az miktarda gazete bırakın, beşgeni tam köşeden başlatmayın!) Daha sonra eşit olacak şekilde şerit halindeki gazeteyi beşgene doladım. En son kısa kalan kısmı başlangıçta uçta bırakıp kıvırdığımız yere sıkıştırıyoruz. Köşelerden hafifçe bastırıyoruz. Ve yıldızımız tamam! Daha sonra iplerini takıyoruz. İşte bu kadar kolay.

Bunu seri haline dönüştürme mi ister misiniz? 
Devamı gelsin mii?

Diğer Yayınlar

9 yorum

  1. Merhaba :)
    Blog etkinliğinden geliyorum
    Blogunu takibe aldım :)
    Bende benimkine beklerim ^^
    Sevgiler~

    YanıtlaSil
  2. Merhaba caım bloğunu beğenerek takibe alıyorum sende yayınlarsan daha çok kişiye ulaşabiliriz.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. hehe güzel fikir :) bu sene bir sürü süs aldım onları kullanırım ama seneye neden olmasın :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, normalde link içeren yayınları yayınlamıyorum. Beğenmene sevindim. Elbet uğrarım

      Sil
  4. Yok artııııık! naaptın kuzu sen nasıl bi yetenek ben kağıdı büksem kare bile zor yaparım öyle diyim

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel fikirmiş bu böyle, çok şirin oldu :))
    Takipteyim seni, bloguma beklerim seni de :)

    YanıtlaSil