GRATİS INDIRIM ALIŞVERİŞİM

by - Ağustos 11, 2015

Merhabaa,

Antalyadaki gratis mağazaları 3 gün süren yiyecek ve içecek hariç net % 50 indirim yaptılar. Uzun zamandır böyle indirim yapmıyordu Gratis. Neden Antalya mağazalarına özeldi bir bilgim yok.


Gelelim neler aldığıma.

Öncelikle yarın yurtdışına çıkıyorum ve baya gezmeyi düşünüyorum.  Ayakkabı ayağımı falan acıtırsa diye bu ayak pedlerinden aldım önlem olarak. 

Banyo lifi, banyo jileti, benri pamuk ise demirbaş ihtiyaçlar zaten. Indirimi bulmuşken depoladım.

Kaş fırçamı Eskişehir'de unuttuğum için burda da hemen aldım. Zaten bir tek kaş ve aydınlatıcı fırçaları kalmıştı.

Maybelline göz makyaj temizleyicisini severek kullanıyorum zaten. Yazını daha önce yazmıştım.

Annem kajalı çok seviyor,  ben o kadarda kalıcı olduğunu düşünmüyorum. Bu seferde siyah ambalajlı olanını aldım. 

Yeşil renkte ojem yoktu, flormardan bu renkte bi oje kaptım. 

Bebak kakaolu vazelini beğenince bakım sütünü de aldım. 

Essence hiç bir zaman % 50 indirime girmiyordu. Bu indirimde hem istediğim rimeli buldum hemde indirimde denk geldi. Nude serisinden likit ve 09 numaralı rujları aldım. 

Benim alışverişim bu kadardı. Beğendiğiniz ürünler varsa yazarsaniz sevinirim. 




Diğer Yayınlar

0 yorum