KAŞLARIMA NASIL ŞEKİL VERİYORUM?

by - Kasım 15, 2015

Merhaba bayanlaar,


Uzun zamandır bloga ayıracak vakit bulamıyordum.  Farkettim ki bugün 100. yazımı yazıyorum.

100. yazı şerefine kaşlarımı kendimin nasıl aldığımı anlatmak istedim. İnstagram'dan takip edenler belki biliyorlardır kaşlarıma çok uzun zamandır kendim şekil veriyorum. Çünkü ne zaman kuaföre gitsem incelmiş kaşlarla karşılaşıyordum. Ve istediğim şekli veremiyorlardı. Zamanla istediğim kaşı kendim oluşturdum ve hatta şekilden şekile de soktum. Uzun zaman düz ve kalın kaş kullandım şimdi ise biraz daha kavis veriyorum kaşlarıma. 


Kaşınızı güzel alabilmeniz için kesinlikle iyi bir cımbıza sahip olmanız gerekiyor. Kullandığım ürünleri yukarıda görüyorsunuz.

Kesik uçlu ve eğimli olan Flormar'ın , düz ve ince olan ise Solingen'ın cımbızı diğeri ise bitmiş olan Max Factor'un 2000 plaza maskarasının fırçası. İşte benim muhteşem üçlüm bunlar. Eğer kaşınızı kesiyorsanız birde kaş makası ekleyebilirsiniz.

NOT: Kaş fırçanızın aynı uzunlukta ve sık kıllı olmasına dikkat edin.


Kaşlarımı ilk önce güzelce tarıyorumm. Daha sonra Flormar'ın kesik uçlu cımbızıyla altları ve kaşımın başlangıç noktasını (ortasını) alıyorum. Tekrar taradıktan sonra başlangıç noktasından içlere doğru girmeye başlıyorum. Bu işlemi Solingen'in düz ve ince cımbızını kullanarak yapıyorum.
Üstleri ise tekrar Flormar cımbızı kullanarak kaşımı almayı tamamlıyorum.


Kaşlarımın arasındaki boşlukları kesik uçlu eyeliner fırçasıyla kaşıma uygun bir far yardımıyla dolduruyorum. Üstüne ise Rimmel London'un kaş rimelini uyguluyorum. 

Umarım beğenmişsinizdir.

Sevgiler.


Diğer Yayınlar

0 yorum