KAŞLAR HİZAYA! / RİMMEL LONDON - BROW THİS WAY KAŞ MASKARASI

by - Ocak 23, 2016

Merhabalaar,

Kaşların bir insanın ifadesinde büyük rol oynadığını düşünüyorum. Kaş yapınız, rengi vs. gibi bir çok etken sizi sert yada boş bakışlar sergiliyor gibi gösterebiliyor. Bu sebeple de kaşlarımı kendim, istediğim şekili vererek alıyorum. Eğer nasıl aldığımı, neler kullandığımı merak ederseniz buradaki yazımı okuyabilirsiniz.

Hatta linkini paylaştığım yazıda; kaşlarımın rengini kırdırıyordum ve farkettim ki yüzüm çok soluklaştırdı. Bu yüzden kendi renginde devam ediyorum şuan.

Gelelim bugünün konuğuna; Rimmel London - Brow This Way Kaş Maskarası

Kaşlarımı kesmekten hoşlanmıyorum. Kalın kaşta kesilmemiş daha doğal durduğuna inanıyorum. Doğal olarak düzgün durmasını sağlamakta güçleşiyor. Normalde şeffaf kaş maskarası kullanırken, sarışın olmamla birlikte renkli maskaralara yönelmeye başladım.

Fiyatı; 13 TL

NOT: Sadece maskara uygulanmış halidir. Boşlukları doldurma gibi bir marifeti yok malesef.

Bendeki blond rengi. Ürünün rengi oldukça açık, sadece sarışınlara özel tasarlanmış gibi dursa da koyu renkli kaşların rengini kırmada da oldukça başarılı buldum. Kaşlarımın rengini kırdırdığım da sarı rengini koyulaştırırken, şimdi doğal kaş rengime uyguladığımda ilginç bir şekilde rengini daha açık gösteriyor. Şeffaf maskaranın yanı sıra kaşlarımı sertleştirmiyor. Yalnız sürdükten sonra biraz kurumasını beklemek gerekiyor. Asla ıslak bir görünüm bırakmıyor. Saatlerce kaşlarımı sabit tutuyor diyemem ama şeklini bozmuyor. 

Kısaca akmıyor, kokmuyor, fiyatına göre güzel performans gösteriyor.
Vee evet tekrar alırım.

Sevgiler...

Diğer Yayınlar

5 yorum

  1. Sevgilim olsaydı önerirdim :(

    YanıtlaSil
  2. Her zaman ki gibi güzel bir içerik hazırlamıssınız. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  3. Kaslar yazınca bende kaslar anladım meğer kaşlarmış

    YanıtlaSil