HAYATIM DEĞİŞİYOR!

by - Ekim 27, 2016

Merhabalaar,

Uzun zamandır yokum yine buralarda...

Aslında şu an bile o kadar yorgunum ki.
ama yinede bu zamanlarım yazılı kalsın istedim blogumda.




İnsan; hayatı boyunca kendine hedefler koyar, hayaller kurar. Allah çirkin şansı mı verdi yoksa kalbim temiz diye mi oldu bilmem ama hayallerim hep gerçeğe dönüştü. Hayalini kurduğum hedefe adım adım yaklaşıyorum gün geçtikçe.

Kim derdi ki Dilara bir gün üniversiteden mezun olacak, üstüne birde yüksek lisansa başlayacak! diye. Evet oldu. Hep dilimde olan ama asla gayret göstermediğim, bir kaç denemeden sonra da hayallerinin yıkıldığı, kendini yetersiz hisseden bu Dilara, yüksek lisansa başladı. Hem de ilk yılında, Samsun'da, evinden bilmem kaç kilometre uzakta.

İstemek başka,yaşamak başkaymış onu anlıyorum şu sıralar. Üniversite zamanlarına hiç benzemiyor, göründüğü kadar hafife alınacak bişey de değilmiş. Gecem gündüzüme karışıyor diyemesem de
sabah 9 akşam 5 benim için ne demek siz düşünün...

Sen Antalya'dan kalk Samsuna yüksek lisans yapmaya gel, oldum mu artık karadenizli. Onun dışında Samsun gerçekten güzel şehir, karadenizdeymişsin gibi hissetmiyorsun bildiğin metropol. Ama gel gelelim ki çok fazla kafamın uyuşacağı insan yok gibi gözüküyor. Eğer öyle olursa burada hayat baya zor gibi görünüyor. Gerçi sunumlardan, okuldan bana sosyalleşmek için zaman kalırsa tabi ki.

En başta da dediğim gibi buraları boşladım biraz ama en kısa zamanda düzenimi oturtup yazın olduğu gibi sıklıkla yazmayı planlıyorum.

Hayatım değişiyor! burası hep aynı kalıyor. Sevgiler...

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. umarım hayat size güzellikler getirir. blog keşif etkinliğinden geldim . bende beklerim. sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil