GARNİER SAF & TEMİZ 3'Ü 1 ARADA

by - Nisan 25, 2017

Merhabalar,

Yaşadığımız bu kalabalık şehir hayatında biz boğuluyorken, cildimiz ne yapsın?
Sürekli temizlesek dahi gözeneklerimiz kısa sürede doluyor. Siyah nokta oluşumu artıyor vs. vs. cilt sorunlarına başladığımızda bu yazının ardı arkası gelmez. Özellikle de yağlı ciltle mücadele edenler bilirler neyden bahsettiğimi. Son zamanlarda cildimi bu yağ, kir, siyah nokta oluşumundan korumak için kullandığım Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 arada temizleme jelinden bahsetmek istiyorum bugün.

Fiyatı: 14,90 TL

Gerçi sadece temizleme jeli demek yeterli olur mu bilmiyorum. Adı gibi 3 farklı şekilde kullanım alanı var temizleme, peeling ve maske. Bu üründe yağ düzenleyici özellik zenginleştirilmiş, beyaz kille de ciltte matlaşma sağlamak amaçlanmış. Günlük kullanıma uygundur dese de siz siz olun içinde iri partiküllerden oluşan ürünleri cildinize her gün uygulamayın.






Bu söylediğimle temizleme kısmını direk olarak atlamış oluyoruz.

Gelelim peeling etkisine; ben duşta buhar sayesinde açılan gözeneklerime masaj yaparak uyguluyorum. Bu kısım belki iğrenç olabilir ama sonuçta hepimiz bu durumla karşılaşmak için ürün arayışına giriyoruz. Duruladıktan sonra burnumdan beyaz kirlerin çıktığına her seferinde gözlerimle şahit oluyorum. Fondöten kalıntısı, dışarının kiri ne varsa alıp götürüyor. Siyah noktalara faydasını çok fazla gözlemleyemesem de önceki yazılarımda bahsettiğim Siyah Maske için zemin oluşturduğunu söyleyebilirim.

Maske kısmına gelirsek eğer; cildimi hafif suyla ıslatıp cildimde çok gezdirmeyecek şekilde orta kalınlıkta sürüp cildim gerilinceye kadar bekletip hafif hareketlerle yıkıyorum. Düzenli şekilde yapmasam da aklıma geldikçe bu şekilde de uyguluyorum.





Favorim ise duşta peeling olarak kullanmak!

Sevgilerle...

Diğer Yayınlar

14 yorum

  1. kullandığım bir ürün değil ama yorumun faydalı oldu :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Kullansan pişman olmazsın canım :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. 14 TL civarında bir fiyatı var, indirimlerde yarı fiyatına almak mümkün oluyor :)

      Sil
  4. Garnier ne ya bedava verseler almam çöp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu ürününü bende beğenmiyorum fakat bu ürünü başarılı buldum

      Sil
  5. garnier i hep sevmişimdir harika ürünleri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ürünlerinden genelde memnun kalmasamda bu ürünü iş görüyor :)

      Sil
  6. Guzel tanitim olmus tesekkurler bu yaziniz icin

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir incele yazısı olmuş başarıar :)

    YanıtlaSil
  8. Tanıtımınız için teşekkürler. Yine çok iyi bir paylaşım.. İyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  9. Bravom tanıtımlarınız süper...

    YanıtlaSil