CREIGHTONS VANİLYA&MACADAMİA VE MANGO&PAPAYA DUŞ JELLERİ

by - Mayıs 08, 2017

Merhabalar,

İtiraf etmem gerekirse almaktan en çok zevk aldığım şeylerde duş jelleri ilk 3'ü zorlar. Koku anlatma konusunda kendime çok güvenemediğim için bu zamana kadar duş jeli yazma konusunda çekinmiştim fakat bana bu tabuları yıktıran Creıghtons duş jelleri oldu.


Fiyatı: 7,50 TL

Kendisiyle karşılaşmamız tamamen şans eseri oldu. İndirim zamanı raflarda ne var ne yok diye bakınırken sadece koklamamla başladı herşey. Ben duş jeli konusunda çeşitliliği seven, duşunda en az 3 çeşit duş jeli bulunduran bir insanım ve bu yüzden de çok çok sevmediysem tekrar aynı ürünleri almak yerine yenilerini deneme heyecanına kapılıyorum. İşte bu ürün bana kendisini tekrar aldırttı hemde 500 ml olmasına rağmen. İlk önce Vanilya & Macadamia çeşitini deneyip kokusuna hayran kalınca diğer çeşitlerini de denemek istedim ve Mango & Papaya aromalı olanını da satın aldım.

Kokladığınızda burnunuza gelen o müthiş koku, duş sırasında sıcak suyla tüm banyonuza yayılıyor ve size keyfini çıkartmak kalıyor. Ayrıca banyo köpüğü olarakta kullanılabiliyormuş. Buradan da anlayabileceğiniz gibi köpürmesi gayet başarılı. Diğer duş jellerinin aksine jel kıvamında değil de yoğun kremsi bir kıvamda. Az miktarı bile köpürmeye yetse de miktarını kokusundan dolayı biraz abartıyor olabilirim. Durulanması kolay, Cilde verdiği kayganlık ve yumuşaklık ise uzun süreli değil malesef. Ama kokusu saatlerce teninizde kalıyor.

En azından benim için gidip bir kere koklar mısınız lütfen?
(Gratislerde bulabilirsiniz.)

NOT: Duş jelinin üzerinde bile kokusuna aldanıp sakın yemeyi denemeyiniz yazıyor siz düşünün!

Diğer Yayınlar

3 yorum

  1. kaliteli bir duş jeline benziyor şahsen bende vanilya kokusunu severim hangi raflarda bulabiliriz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuna hayran kalıcaksınız garanti veriyorum, banyo ürünleri raflarında bulabilirsiniz :)

      Sil
  2. Çok güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil