LOREAL MAGİC RETOUCH

by - Mayıs 01, 2017

Merhabalar,

İlk olarak videolarında beyazları kapatmak için bu ürünü kullanan Londra'da bir türk kızı, İnstagram'da ürünün Türkiye'ye de geldiğini söyleyince aklımda fikirler uçuşmaya başladı.

Hangi üründen bahsediyorum merak mı ettiniz? İnceleyeceğimiz ürün Loreal Magic Retouch.

Fiyatı; 25 TL

Spreyin ucu alışık olduğumuz spreylerin biraz dışında. Sebebi ise geniş bir alana ulaşmıyor olması. Çünkü bulaşma riski çok yüksek ve hemen sabitleniyor. O yüzden küçük küçük alanlara uygulamanız gerekiyor. Ürünün üzerinde spreyi kullandıktan sonra fön yardımı ile kurutulması gerektiği yazıyor ama bu aşamayı atlayabilirsiniz çünkü kurumasında herhangi bir sorun yaşanmıyor. Sadece ilk sıkıldığı an ellerinizle dağıtmaya çalışırsanız her yerinizi boyayabilirsiniz. Bunun dışında yağmurda vs. akma kokma yapmıyor. En güzel yanı da bu sanırım!

Henüz yaşımdan dolayı saçımda beyazlarım yok fakat erkek arkadaşım tepesinde oluşan seyrekleşmeden dolayı oldukça şikeyetçiydi. Ve bende risk alarak, bu ürün beyazları kapatıyorsa seyrekleri neden kapatmasın diyerek şans vermek istedim.

İyi ki almışım dediğimiz bir ürün oldu! Erkek arkadaşım çok memnun kaldı ama yine de eksileri var tabi ki. En büyük eksisi ise ürünü kullandıktan sonra saçınızda hafifte olsa bir matlaşma yapıyor ve gün içinde mutlaka saçlarınızı yıkamanız gerekiyor çünkü yastık yorgan ne varsa hepsini boyuyormuş! Merak etmeyin çamaşır makinasına attıktan sonra boyası çıkıyormuş.

Sevgiler..

Diğer Yayınlar

14 yorum

  1. Çok güzel bir fikir olmuş... Biz de eşime toppik almayı planlıyorduk bu da iş görüyormuş :)

    Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim...

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle iş görüyor :) yastıkları boyaması dışında tabikii

      Sil
  2. Vauuuuvvvvv toppic'lerin pabucunu dama atacak bir ürün olacak galiba bu :)
    Bu arada merhabaaaaa...
    Blog sayfanı G+ ekledim.Bana da beklerim.Sevgiler...
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa, toppicle ayni işleyişi ve uygulamasi daha kolay :)

      Sil
  3. Ben topic almayı düşünüyodum ama bu daha mantıklı sanırım tabi fiyat da önemli bu 25 tl imiş. Birde topic fiyatlarına bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zannediyorum ki toppic daha pahalı, birde toz ve sprey olanı varmış toppic'in araştırırken dikkat edin :)

      Sil
  4. Loreal çok kaliteli bir ürün üniversiteye başladığım günden itibaren kullanıyorum şampuanından tut kalan ürünlere kadar

    YanıtlaSil
  5. GÜZEL BİR İNCELEME YAZISI

    YanıtlaSil
  6. şimdilik ihtiyacım yok ama aklımda bulunsun..

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürüne benziyor beyazları olanlar için gayet kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem beyazları olanlar hemde saçında açılmalar başlayanlar için oldukça kullanışlı

      Sil