Pazar günü güzelliği

by - Ocak 19, 2014

         
           Ah nazarlar değmesin ki havalar şansımıza çok güzel gidiyor. Türkiye'nin her yerinde kısa sürelide olsa bahar havaları esiyor ve günlerden de pazar olunca insanlar sokaklara dökülüyor. Ben ise öğrenci evimdeki son günlerimin keyfini çıkarıyorum. Az kaldı bekle beni Antalyaaa! 

                       

          Hazır evde oturmayı planlamışken dedim ufak çaplı bir temizlik yapıyım. Tek kişi yaşamanın dezavantajı bu olsa gerek fazla dağılıyor, kirletiyorsunuz ve bir ev arkadaşınız olmadığı için bütün bunları umursamadığınız oluyor. Ufak çaplı diye başladığım temizlik beni kan ter içinde bırakan bir temizliğe dönüştü...

         Kendimi ödüllendirircesine bir banyo hazırladım. Mumlar, kokular falan... Yeni aldığım içinde peeling tanecikleri bulunan palmolive termal spa' yı deneme fırsatı da yaratmış oldum. Vee ilk defa kendi hazırladığım vucut scrubını kullandım, ha-ri-ka! olmuş. Tarifini bir ara paylaşıcam :)

         Bu keyifi sonlandırdıktan sonra, saçlarımı hafif kurutup bigudi ile sardım. Kıvırcık ile dalgalı arası bir saça sahip olduğum için daha muntazam bukeleler oluşması için bunu yapıyorum ve saça ısı uygulamaktan hoşlanmıyorum. Saçlarınızı ısıya maruz bırakıp yıprattıktan sonra saç için maskeler yapıp serumlar kullanmayı pek mantıklı bulamıyorum açıkcası.

        Daha sonra Penti'den aldığım geceliği ve diz üstü çoraplarımı giydim.(Bu arada penti %70e varan indirimde) İçine pek çok şey karıştırdığım kahvemi yaptım. Ayağımda pofuduklu patik, saçımda bigudiler tam bir pin-up girl'e benzedim :) 

       Bilgisayarımın başında, müziklerimle beraber, hijyen dolu sakin bir pazar günü yaşıyorum. Benim pazar günümde böyleydii, size iyi pazar akşamları diliyorum...

Diğer Yayınlar

0 yorum