SINAV HAFTASI

by - Mart 26, 2014

Merhabalaar,

Blogu aksattım sanmayın sakın!

Sadece sınav haftam ve biraz yoğun geçiyor. Hocalarımız iki vize yapmaya karar verince bizde afalladık doğal olarak. Oyüzden de sıkı bir şekilde ders çalışmam gerekiyor. 

Bu arada da aldığım ürünleri deneme fırsatı bulmuş oluyorum. 
Şu haftayı bir atlatalım zaten Antalya beni bekliyor. Malum seçimler var #Oykullan 'maya gideceğim ve bu arada da güzel yazılar sizleri bekliyor.

Bu arada aklıma gelmişken arada böyle kozmetikten alakasız yazılar yazmam sizleri sıkmıyordur umarım? Fikrinizi benimle paylaşırsanız çok sevinir ve ona göre hareket ederim. Sizleri seviyorum, hoşçakalıın.

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Merhaba canım bloğumdaki yorumun nedense spama düşmüş hemen takibe aldım seni çok tatlı bir bloğun var:) ahhh o sınav haftasını bilmez miyim insanı deli eder en kısa zamanda kurtulursun inşallah. Bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim!! hemen geliyorum...

    YanıtlaSil