Canım sıkılıyor da biraz?

by - Mayıs 01, 2014

Merhabalaar,

Ay kızlar kendimi tamamen bir boşlukta hissediyorum ki sormayıın.
Bu ayağımın kırılması bana hiç mi hiç yaramadı. Evde geçirecek bolca vakit bulunca tembellik yapmaya o kadar alıştımkii okul başlayınca ne yapacağımı hiç mi hiç bilmiyorum. Boş durmayıp kendimi aşk kitaplarına verdim?!?  Neden aşk? Ay kendimi kaybettim be! ne aşklar varmış. Tabiki onlar tamamen bir kurgu üzerine yazılı. Ama insan etkileniyor arkadaş.

Zaten ayağım kırılmış, tüm sosyal hayatım sıfırlanmış durumda. Bu hiç hoş olmadıı. Evde pijamalı oturmaktan, koltuk değnekleriyle evde volta atmaktan bir hal oldum. Üstüne üstlük birde regl oldum bugün. İlk gün sebebiyle karın ağrısından kıvranıyorum. Bunun duygularım depreşmesinde ki etkisi büyük bence. Birde tam Antalya'dan dönmüşken, özüme dönmüşken eve hapsoldum. Yakın arkadaşlarımın hepsi vize haftası sonrası memleketlerine gittiler. Ha birde vize haftası atlattım bu arada. Nasıl geçtiğini ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

Koltuk değnekleri-annem-babam üçlemesiyle üniversiteye de gitmedim demem artık. Ay ama iyiki onlar yanımdalar, yoksa kafayı yerdim evde yapayalnız. Arada bir sıkıntıdan ölünce ben, avm'ye gidiyoruz tekerlekli sandalyeyle dolaşıyorum. O halde bile girmediğim mağaza kalmıyor eheh. Yazık anneme, kadın benim sandalyemi itmekten ayakları su topladı. Belki bir kıyafet alışverişi postu hazırlarım. Ne dersiniz?

Yarın doktora gidicem, kontrol amaçlı. Umarım bir mucize olurda şu alçıyı çıkartırlar. Yoksa daha bir hafta benimle...


Diğer Yayınlar

4 yorum

  1. İnşallah kısa zamanda iyileşirsin.Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canim 😊
    Sende iyilesmissindir insallah

    YanıtlaSil
  3. Yeni gördüm canım çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler canim, 2 hafta daha beraberiz alcimla :(

    YanıtlaSil