SAĞLIĞINIZ İÇİN, KOMPOSTO İÇİN

by - Haziran 07, 2014

Merhabaa iyi geceler,

Bu saatte post olur mu demeyin hiç. Kısacık bişey söyliceem size.


Asitli içeceklerin zararlarını bilmeyen kalmadı artık. En önemlisi de kilo yapıyor kızlaar! Yaz kapıya dayanmışken kendinizi frenleyin vee komposto için. Komposto hem ödem attırır, hem şişkinliğinizi alır, hem hazımsızlığı giderir, hem kan şekerinizi düzenler, çok afedersiniz ama tuvalete çıkmayı kolaylaştırır, kilo yapmaz!

En önemlisi ise doğal...

Her meyveden yapılacak bişey. Ekstra şeker koymanıza bile gerek kalmıyor çoğu meyvede. Annem şu bildiğimiz yeşil eriğin kızarmaya başlayanlarından yaptı geçen gün, içmeye ve yemeye doyamiyoruz.

Sağlıklı ve iyi geceler diliyoruum.

Diğer Yayınlar

6 yorum

  1. Merhaba, tanıştığımıza ben de memnun oldum, Eskişehir'de okuyan bloggerlarımızı tanımaktan mutluluk duyuyorum ben de;)) Komposto konusunda söylediklerinize katılıyorum gerçekten, zararlı ve koruyucu madde barındıran içecekler yerine çok çok önemli doğal şeyleri tercih etmek,
    Sevgiler, Handan:)

    YanıtlaSil
  2. güzel gözüküyor ama sadece kızlar demişsin diye ben asitli içeceğe devam edecem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma yapma! Artık erkek takipçilerimde var ve erkek ürünleri de gelicek o yüzden dikkat edicem yazılara :D

      Sil
  3. Artık size Hocam diyebiliriz galiba. (:

    YanıtlaSil