ÖZLENEN ESKİ BAYRAMLAR

by - Temmuz 30, 2014

Merhabalaar,

Öncelikle hepinize şeker tadında iyi bayramlar diliyorum.

Belki bilmiyorsunuz ama ben staj için Mersin'e geldim. Aslen Mersinliyim ama 15 yıldır Antalya'da yaşıyoruz. Bilerek stajımı bayram öncesine aldım ki bütün büyüklerimi görme fırsatım olsun istedim.

Eski bayramlar hep anlatılır ya, arefe günü telaşı, bayram tatlısı hazırlıkları, kalabalık sofralar, büyüklere ziyaretler...

Ilk defa bayramı bayram gibi yaşadım. Önceleri hep bayram gününe anca yetişirdik, bu sefer öncesinde o telaşı yaşama fırsatı buldum. Aile büyüklerinde hasta olanlar vardı, Allah şifalar versin onları görme fırsatı buldum.

Insanlar ; büyük şehirlerin, o yorucu yaşamın etkisinden kurtulamıyor. Evet, mecburuz çünkü yaşamlarımıza devam etmek zorundayız bi şekilde. Hareketli yaşamda büyüklerimizi unutmayalım, küçüklerimize uzak kalmayalım.

Hepinize şeker tadında iyi bayramlar

Diğer Yayınlar

1 yorum