DOĞAL TAŞ KİLİNİN ETKİLERİNİ BERABER GÖRELİM

by - Ocak 19, 2015

Merhabalar;

Sen misin etrafa benim gözenek sorunum yok diyen!
Neden olduğunu anlayamadığım bir şekilde gözeneklerim genişledi. Makyajın cildimi biraz yorduğundan olabileceğini düşünüyorum.
Hemen önlem almak gerek dedim!
Annemin nereden getirttiğini hatırlayamadığım, doğal taş kili kullanmaya başlıyorum.


İki parça olduğuna aldanmayın, bu kadarı bile en az 1 yıl idare eder beni. Umarım gerek kalmaz da gözenekler hemen toparlanır. O kadar sert ki bu killer, parçalamak için ne hallere girdim ne siz sorun ne ben söyleyeyim. 

Kil maskesinin faydalarına gelirsek;

En önemlisi cilt tonunuzu eşitlemesi.
Cildi sıkılaştırması, gözeneklerinizi küçültmesi.
Sivilce oluşumunu engellemesi. 
Yüzünüzdeki pütürlükleri yok etmesi.
Uzun süre kullanımda cilt ve güneş lekelerini hafifletmesi.
Cildi derinlemesine temizlediği için kullanılan tonik ve nemlendiricinin etkisini arttırması.

NOT: Kil maskesi bu faydaları sağlıyor diye sürekli yapmamak gerekiyor. Haftada 2 den fazla yapıldığında kırışıklığa neden olur!


Bu kadar bir parça yeterli oluyor. Doğal kil maskenizi yapıp bekletmeyin. Kullanıcağınız kadarını yapın ve bitirin. Su kaynatıp, azar azar ekleyerek bu küçük parçayı da parçalara böldüm. 

NOT: Baktım eriyecek gibi değil, mikrodalgada ısıttım!

Daha sonra soğuttuktan sonra cildime uyguladım. Özellikle burnumu fazlaca gerdi.

Ben Doğal Taş Kil uygulamama başladım. Düzenli olarak kullanacağım ve yorumlarımı sizinle paylaşmaya devam edeceğim. Bakalım gözenekleri sıkılaştıracak mı? Lekelere iyi gelecek mi? Sivilce oluşumunda etkisi ne olacak?

Eğer bulabilirseniz mutlaka deneyin. Eminim ki bilindik markaların maskelerinden çok daha faydalı olacaktır, en azından içinde başka maddeler yok!
Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum