CİLDİNİZİ NEME DOYURACAK OLAN MASKE RİVAL DE LOOP HYDRO MU?

by - Nisan 12, 2015

Merhabalar,


Bugün bahar havasını yaşadığımız bir pazar günü geçiriyoruz. Çokta bir şey demek istemiyorum, malum havalara hiç belli olmuyor. İki gün önce Eskişehir baya karlıydı çünkü.

Pazar günü bakım günü! diyerek yavaştan konuğuma geçiyorum.
Bugünün konuğu;

Rival de loop - Hydro Nemlendirici maskesi

Fiyatı: 4 TL

Bir anda her yerde bu maske konuşulmaya, paylaşılmaya başlandı. Anlayacağınız sonradan ünlü olanlardan. Rival de Loop zaten bildiğiniz üzere benim çok severek kullandığım bir marka. Sevgililer günü indiriminde hemen kaptım bu maskelerden. Normalde de fiyatı uygun ama başka ihtiyaçlar da olunca indirimi beklemek istedim. 

Hydro maskesi de diğer bir çok maske gibi iki kullanımlık. İlk başlarda bir kısmını tek seferde uyguluyordum fakat içinden o kadar fazla çıkıyor ki nereme süreceğimi şaşırınca bir kısmını ikiye bölerek kullanmaya başladım. Biraz cümle düşüklüğü oldu gibi ama nasıl anlatacağımı başka türlü bilemedim :)


Yapısı koyu kıvamlı nemlendirici gibi. Yüzünüze sürüyorsunuz ve beyazlığı kayboluncaya kadar yada cildinizin emdiğini düşündüğünüz zamana kadar bekletiyorsunuz. Üzerinde de zaten 10-15 dakika diyor, bu süreye denk geliyor. Cildiniz emdikten sonra kalan kremi cildinize yedirmenizi yada makyaj temizleme pamuğuyla silmenizi tavsiye ediyor. 

NOT: Sürdüğünüz an biraz yanma ve karıncalaşma hissediyorsunuz, bu da maskenin cildinize nüfus ettiği anlamına geliyor, korkmayın alerjik bir şey söz konusu değil.

Ben ilk başta kalan kremi cildime yedirmeyi seçtim. Fakat çok fazla ürün sürdüğüm için cildim daha fazlasını emmedi ve beni rahatsız etti. Makyaj temizleme pamuğuyla silmeye çalıştım sonrasında. Pamukla silerken ne mi oldu? Hamama gidersiniz de kese yaptırırsınız ya, öyle görünümde yüzümden çıkmaya başladı. En sonunda dayanamayıp yüzümü yıkadım. Belki bu seferlik böyle olmuştur dedim. Yaklaşık 1 aydır her pazar uyguluyorum. Ve her seferinde aynı şey oluyor, o yüzden başka girişimlerde bulunmadan maskeyi suyla yüzümden temizliyorum. Nemlendiriyor mu derseniz eğer. Duş sonrası gündüz kremimi sürsem de aynı etkiyi yaratıyor diyebilirim.

Vaadettiği gibi kan dolaşımını hızlandırıyor, tahriş olmuş cildi yatıştırıyor, cildin savunma mekanizmasını güçlendiriyor diyemem. Açıkçası fazla abartılmış ürünlerden olduğunu düşünüyorum. Eğer merak ediyorsanız fiyat açısından denemeye değer fakat ben tekrar alacağımı sanmıyorum.

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum