CLEAN & CLEAR PEELİNG ETKİLİ YÜZ YIKAMA JELİ

by - Haziran 28, 2015

Merhabalaar,

'' En çok hangi kozmetik ürününü alıyorsun? '' deseler, cevabım '' Tabiki yüz yıkama jeli.'' olurdu.
Neredeyse her gün makyaj yaptığımdan dolayı adeta bir yüz yıkama jeli canavarıyım. Tek bir ürüne bağlı kalmayıp farklı markaları da denemeye özen gösteriyorum. Bugün de Migros indirimden aldığım Clean&Clear Peeling Etkili Yüz Yıkama Jelinden bahsetmek istiyorum.

 
İndirimde 5 TL gibi komik bir fiyata almıştım. Clean&Clear benim ergenlik zamanında uzunca bir süre kullandığım tek markaydı neredeyse. 

Bu ürünün makyaj temizlemede, günlük cilt temizliğinde ve problemli ciltlerin temizliğinde kullanıldığı yazıyor. Problemli cilt dediği siyah noktalar.


Peeling etkili olması beni heyecanlandırdı çünkü ben hala kendime uygun peelingi bulabilmiş değilim. İçinde çok küçük ama çok sayıda parçacıklar bulunuyor. Suyla temas ettiği an zaten erimeye başlıyor. Cildinizin ve makyajınızın güzelce temizlendiğini hissediyorsunuz. Siyah noktalar konusunda bir etkisini göremesem de cildimdeki pütürlükleri yok ediyor. 

Başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Sadece her gün kullanıma ne kadar uygun o birazcık tartışılır. Sürekli bu tarz ürünler kullanmak ciltte yorgunluğa sebep olabilir. O yüzden gün aşırı bu ürünü kullanmaya dikkat ediyorum.

Yüz yıkama jeli nasıl kullanılır merak ediyorsanız aşağıdan yazıma ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

1 yorum

  1. Fiyati çok uygunmus blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil