HANGİ ÜRÜN NEREDE UCUZ? -KURBAN BAYRAMI İNDİRİMİ

by - Eylül 18, 2015

Merhabalaar,


Tekrar hangi ürün nerede ucuz, alışverişimizi nereden yaparsak daha karlı bir alışveriş yapmış oluruz yazısıyla karşınızdayıım.

Beni bu indirimlerde en çok hayal kırıklığına uğratan Rossmann oldu. Genelde en güzel indirimleri Rossmann yapar ve tüm alışverişimi neredeyse oradan tamamlardım. Kendi ürünleri olan Rival de Loop'ta bile %30 indirim yapmışlar çook şaşırdım.

Gratis ve Rossmann neredeyse aynı indirimleri yaptılar. The Balm ise her indirimde olduğu gibi %40'la yerini koruyor. Yeni çıkan mat rujlarını bulabilirseniz kaçırmayın! Resmen karaborsaya düşecek bu gidişle :)

Bu bayram indiriminde en güzel indirimi Watsons yaptı ve beni çok şaşırttı. Nedense Watsons'tan alışveriş yapmayı pek sevmiyorum. Ama Gratis ve Rossmann'a göre daha fazla indirim yada aynı indirimleri yaptı. Ayrıca bir çok üründe daha indirim var.

Eğer şehrinizde Cosmetica varsa mutlaka mağazasına gidin çünkü indirimler çok değişken. Örneğin Note; Tüm ürünlerde %50 indirim görünse de göz grubu ürünleri %60a kadar düşüyor.

Yurt dışı seyahatinden dolayı buralardan çok uzak kaldım ama dönüşüm muhteşem olacak bayanlar :))

Sevgiler...

Diğer Yayınlar

0 yorum