BU HAFTA ÇANTAMDAN ÇIKANLAR?

by - Aralık 13, 2015

Merhabalaar,


Direk konuya giriş yapıyorum efendim. Ben tembel bir insanım ve çanta aktarmaktan da nefret ediyorum. Öyle çantalarımın içine ayrıca koyduğum bir makyaj çantamda yok. Bu nasıl kozmetik aşığı bir kız demeyin sakın, sadece tembellikten vallahi. O yüzden o gün nasıl bir makyaj yaptıysam, genellikle rujunu çantama atar çıkarım. Pazar günü demek, benim tüm çantalarımı boşaltmam demek oluyor. 

Böyle bir seri başlatsam nasıl olur diye düşünmeye başladım, tüm hafta hangi ürünleri kullanmışım ki çantamın bir yerlerine sokuşturup kalmışım? merak ederseniz her hafta bu yazıyı yazmayı düşünüyorum.


Gratis indiriminden neler aldım? yazısında bahsettiğim parfüm bu hafta çantamdan çıkanlar arasında. Kokusu sanki Paris Hilton'u andırıyor gibi.


En soldaki, artık kullanmaktan kabını aşındırdığım ve çantalarda sürüne sürüne erimeye başlayan hayatımın ruju Rival de Loop 24 numara. Detaylı yazısını merak edenler buraya bakabilirler.

Ortadaki, Rival de Loop'un yeni renklerinden olan 64 Numara. Rengin mükemmelliğine ve ilk izlenimlerimi instagramdan paylaşmıştım buradan bakabilirsiniz.

En sağdaki ise, Alix Avien Maxilip lipstick 430 numara. Alix Avien'in rujlarının hakettiği popülariteyi yakaladığını düşünmüyorum oysaki mükemmel kremsiler!

En sonda, en doğal duran Rival de Loop Young 08 natural rengi dudak kalemiyle kapanışı yapıyorum. Bunu nude rengi rujlarda çerçeve olarak kullanıyorum.


Unutmadan birde bunlar çıktı çantaların içinden :) Gri ve pembe olan saçta iz yapmıyor.

Sevgiler.


Diğer Yayınlar

0 yorum