ELİDOR CANLANDIRICI KURU ŞAMPUAN

by - Nisan 25, 2017

Merhabalar,

Son zamanlarda popüler olan ve bir çok markanın da sürekli çeşit kazandırdığı kuru şampuan furyasından olan Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan'dan bahsetmek istiyorum.


Fiyatı: 17,90 TL
Kuru şampuan, suya ihtiyaç duymadan saçınızdaki yağlı görüntüyü alıp, saçınıza canlılık verdiği için on zamanlarda herkesin elinin altında . Eskiden annemler bebek pudrası kullanırmış bu işlem için, onun modern hali diyebiliriz.

Boyalı, normal ve yağlı saçlar için 3 farklı çeşidi bulunan bu kuru şampuanlardan Yağlı saçlar için olanını bulmam baya güç oldu. Şahsen kuru şampuan kullanacaksam yağlı saçlar için olanın en kuvvetlisi olduğunu düşünüp bende onu alırdım. Mantık doğru demek ki. Günü kurtardığı kesin!

Her kullanımdan önce kesinlikle iyice çalkalamanız gerekiyor çünkü içinde matlaşmayı sağlayan pudramsı madde dibe çöküyor. Hatta saça uygularken sprey kısmında bile birikiyor. Saçı tutamlara ayırıp yakın olmayacak şekilde sıkmak gerekiyor, malum sprey ürünleri yakın biçimde kullanmak cilde ciddi zararlar verebiliyor. Spreyi sıktıktan sonra ellerinizle karıştırmak gerekiyor yoksa beyazımsı-gri bir renk kalıyor saçınızda. Sonra istediğiniz şekli verebilirsiniz.

Büyük heveslerle aldığım bu ürün benim isteklerimi maalesef ki karşılamadı. Ben dalgalı ve oldukça fazla saçı olan birisi olarak, üründen beklediğim etkiyi göremedim. Küçük bir ambalajı olmamasına rağmen çok hızlı bittiğine şahit oldum çünkü yağlı görüntüyü kaybedebilmesi için baya sıkmam gerekti. Hacim verdiği konusuna katılıyorum, benim gibi dalgalı yada kıvırcık saçlı insanlar bu etkiyi daha kolay görecektir eminim. Düz saçlarınız varsa ve yağlı görüntü dışında hacim için almayı düşünenleriniz varsa bir kez daha düşünün derim.

Bütün bunların dışında beni kokusu aşırı derecede rahatsız etti. Tekrar ve tekrar almama sebebimin başında kesinlikle kokusu var! Aşırı yoğun ve uçmak bilmeyen bir koku yapmışlar. Parfümümü bile bastıracak şekilde bir kokudan bahsediyorum ki ben koku konusunda çokta hassas bir insan değilimdir. Belki hoşuma giden bir kokusu olsa bu benim için artı bile olabilirdi.

Sevgilerle...

Diğer Yayınlar

25 yorum

  1. Çok başarılı bir yazı bende uygulayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşıma hediye edeceğim bu ürünü

    YanıtlaSil
  3. Kokusu nasıl ben özellikle şampuan alırken kokusuna bakarak alıyorum faydası bir kenara gibi bir şey diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatsız edici, kötü değil ama uçmayan insana baygınlık geçirticek bir koku bence

      Sil
  4. Guzel bir yazi olmus tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Bu işin ehli gibisiniz, elinize sağlık bloğunuzda ki tüm içerikleri okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, merakımızdan dolayı inceliyoruz diyelim :)

      Sil
  6. uzun zamandır almayı düşündüğüm bir üründü bu yazı iyi oldu

    YanıtlaSil
  7. Ben beğeniyorum ama yerli olsaydı daha milli olurdu...

    YanıtlaSil
  8. Bir arkadaşım sürekli bundan bahsediyordu bulamamıştım. Çok Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Elidor kullandığımda saçlarımda daha parlak ve yumuşak oluyor. Başarılı bir anlatım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir blog sitesi açmışsınız tebrikler

    YanıtlaSil
  11. Kuru Şampuan Denilen Şey Nasıl Oluyor ? Anlmadım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı olan saçlarınızı yıkamadan bu ürünü sıkarak temiz görünmesini sağlıyorsunuz

      Sil
  12. Elidor alınmaz mı ya, güzel açıklama ve makale olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil